poniedziałek, 30 listopada 2020

Święta tuż tuż! 🎅

Witam serdecznie!

Do świąt jeszcze trochę ale zaczynamy już wielkie odliczanie!  🕑

A dla dzieci najłatwiejszym sposobem na "zobaczenie" ile jeszcze trzeba czekać do świat to oczywiście kalendarz adwentowy 😀

Dzień po dniu widzą jak zbliża się ten piękny świąteczny czas! 


U nas jak zwykle nie może być "normalnie" :) 

My nie możemy kupić jak "normalni" ludzie kalendarza w sklepie :) no bo po co?? 

Po co kupować i wydawać pieniądze na tradycyjny kalendarz z czekoladkami bądź przepłacać kupując "nowości" z zabawkami np. psi patrol, skoro nie wiemy co w nim tak naprawdę jest, czy to będzie spineczka, gumka do włosów, ewentualnie miniaturowa postać z bajki, a co gorsze za taki kalendarz zapłacimy 100zl jak nie więcej a nie spodoba się naszemu dziecku, przecież nie każda postać z bajki lubi nasze dziecko. 

Dlatego ! My sami robimy kalendarz dla naszej córki :) przynajmniej wiem co w nim jest, wiem że spodoba się córce bo wiem po prostu co lubi 😊

Chciałam Wam pokazać dwa pomysły na kalendarz adwentowy dla dziecka aaa i dodam nie trzeba mieć przy tym żadnych zdolności plastycznych :) 

Za kalendarz zapłacimy tak naprawdę tyle ile chcemy plus dodatki na wykonanie :) wszystko w końcu zależy tylko od nas! 😊


Pomysł pierwszy z tamtego roku :) do wykonania potrzebujemy:

*24 rolek po papierze toaletowym 

*spinacza

*bibuły

*papier do pakowania prezentów

1. Rolki po papierze układamy w choinkę i spinamy ze sobą spinaczem, z jednej jak i drugiej strony aby nam się nie rozchodził :) 

2. Z bibuły wycinamy kwadrat (większy niż nasz choinka) i zaklejamy tylna część choinki tak aby nic nam nie wyleciało z tyłu :) ( kwadrat robimy większy żeby nic się nie odkleiło to nic nie szkodzi że będzie brzydko wyglądać po bokach ) oraz żeby nasz podglądacz nie miał możliwości zobaczenia co fajnego znajduje się w każdej rolce :) 

3. Następnie pakujemy nasze niespodzianki i drugim kawałkiem bibuły zasłaniamy przednią część :) 

4. Gdy z żadnej strony nic nie widać, musimy zadbać o estetyczna część naszego kalendarza :) do tego potrzebny będzie nam papier podarunkowy. Zaznaczamy sobie na nim wymiar naszego kalendarza, wycinamy i obklejamy go dookoła. 

Uwierzcie mi mimo że dla nas nie będzie on przepiękny ale dla Waszego dziecka będzie najpiękniejszy! A najważniejsze jest to że poświęcicie czas dla swojego dziecka, sami coś dla niego zrobicie i  zobaczycie jego radość a to jest bezcenne 😍




Drugi pomysł z tego roku :) 

Będziemy potrzebować:

*plastikowe kubki

*papier prezentowy

Nasz kalendarz tegoroczny miał być na wzór tego powyżej, niestety napotkałam po drodze "przeszkodę" a mianowicie gdy chciałam spinać kubki one po prostu pękają (tak poniosłam porażkę :( ) ale że ja się tak łatwo nie poddaje i zaraz przyszło mi do głowy kilka pomysłów :) ale zdecydowałam się na cukierkowe podarunki :) 

Aby nie korciło córki żeby otwierać te "największe" prezenty, wszystkie niespodzianki umieściłam w tych kubeczkach :) dzięki temu każda niespodzianka ma ten sam wymiar :) 

Po schowaniu tego co chcemy podarować, zawinęłam kubeczki w papier prezentowy :) 

Oczywiście każda paczuszka jest podpisana (kolejność przypadkowa) i poukładaliśmy je na półce :) 

Codziennie rano córka będzie szukała odpowiedniego numeru paczki i odkrywała to co się tam kryje :) 

Aaa przy okazji powtórzy sobie cyferki, także przyjemne z pożytecznym 😊


Zachęcam Was do zrobienia swojego kalendarza, poświęcicie trochę czasu, będziecie mieli budżet pod kontrolą a będzie to niesamowita niespodzianka dla Waszego dziecka! 😉 Oczywiście możecie uwiecznić na zdjęciu a uwierzcie mi że jak maluch podrośnie będzie Wam wdzięczny za poświęcony dla niego czas i uwagę 😊


Jeśli macie jakieś fajne pomysły na wykonanie takiego kalendarza chętnie zobaczę :) w przyszłym roku też będziemy robić swój 💓

1 komentarz:

  1. Świetnie że robicie swój kalendarz adwentowy ☺
    Ja niestety nic nie podpowiem,gdyż nigdy jeszcze nie kupiłam kalendarza adwentowego ,ani tym bardziej go nie robiłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Remont, Święta i po Świętach!

 Witam Was serdecznie! 😍 Wiem wiem dawno mnie tu nie było... za nami święta, przygotowania... ale my jak to my nie możemy zwyczajnie robić ...