poniedziałek, 23 listopada 2020

To będzie wielka przygoda!

 Cześć, cześć! 😍

Długi czas zastanawiałam się czy stworzyć coś gdzie mogę dodawać swoje przemyślenia, dzielić się moim życiem i pomysłami. Przecież nie jestem "gwiazdą", kimś sławnym tylko zwykłym szarym człowiekiem...  

No właśnie szary człowiek - tak myślałam o sobie całe życie! Praca, dom, praca czyli jak wszyscy... ale ostatnio doszłam do wniosku, że nie jestem jak WSZYSCY i nikt z nas nie jest jak wszyscy, każdy jest zupełnie inny. Każdy jest tym kim chce być, każdy piszę swoją historie i to jest właśnie piękne! 💞

Jeśli chcemy możemy osiągnąć wszystko 💥

I to właśnie będzie strona poświęcona dla "zwykłych, szarych" ludzi, poszukujących inspiracji, motywacji. Dla ludzi którym brakuje pewności siebie lub zbyt pewnych siebie; dla ludzi nieśmiałych bądź bardzo śmiałych, po prostu dla wszystkich! 💛💜

Nie wróże sobie sukcesu czy powodzenia tej strony bo przecież jestem "zwykła, nieśmiała" nie wierzę w siebie ale pracuje nad tym i to dlatego też odważyłam się założyć tę stronę. Jeżeli znajdzie się jedna osoba, która będzie zainteresowana, której będę mogła pomóc w jakikolwiek nawet najmniejszy sposób to już będzie dla mnie bardzo wielka nagroda i uznam "projekt" za bardzo udany. 😊

Ale na sam początek myślę, że chociaż troszkę powinniście mnie poznać: 

Jestem kobietą 👩 

Jestem mamą - najpiękniejszej sześciolatki na świecie 👧

Jestem żoną - najlepszego mężczyzny na świecie 👨

I te dwie wyjątkowe osoby to największe wartości w moim życiu! 👪

Dodatkowo jestem pracownicą - dużej korporacji (może nie jest to najważniejsze ale dzięki tej pracy nauczyłam się wielu nowych rzeczy o sobie) 

Całe życie byłam osobą nieśmiałą, nie wierzyłam w siebie, w każdym mniejszym czy większym sukcesie doszukiwałam się porażki, wmawiałam sobie, że przecież mogę lepiej i mogę więcej! Jestem perfekcjonistką... wszystko zawsze musi być najlepiej - a przecież nikt nie jest idealny. 

I w końcu to zrozumiałam. Po 30 latach. 

Codziennie jak każdy z nas zmagam się z przeciwnościami losu, z porażkami ale nauczyłam się wyciągać z tych porażek jak najwięcej. Staram się uczyć córkę, że każdy upadek i każde niepowodzenie czegoś nas nauczy i nie możemy się załamywać, poddawać bo w końcu nam się uda. 

Jestem osobą raczej kreatywną, staram się wymyślać przeróżne zajęcia tak aby nigdy nuda u nas nie królowała i żeby świat wirtualny nie wygrał tym rzeczywistym. 

I właśnie to chciałabym wam tu pokazać, zainspirować i udowodnić, że jeśli się chcę - to się da. Możemy wszystko! 

A najlepszym dowodem jest to, że ja - nieśmiała kobieta chowająca wszystko w szufladzie odważyłam się pokazać szerszemu gronu osób nieznajomych. 

Serdecznie zapraszam do obserwacji - gwarantuję, że pojawią się tu pomysły co robić z dzieckiem w deszczową pogodę/chorobę czy obecny "covidowy" czas tak aby nuda i rutyna nie wkradły się do naszego życia 💕


Pozdrawiam cieplutko w te coraz chłodniejsze dni! 🙉😘😘

1 komentarz:

  1. Podoba mi się Twój pomysł na bloga, dodaję do listy czytelniczej i lecę czytać kolejne posty! / duzoszumuonic

    OdpowiedzUsuń

Remont, Święta i po Świętach!

 Witam Was serdecznie! 😍 Wiem wiem dawno mnie tu nie było... za nami święta, przygotowania... ale my jak to my nie możemy zwyczajnie robić ...